5 mix, ami könnyedén rámozgathat a tavaszi hétvégére
Iderakunk szép íveket, melléjük meg indoklásokat, hogy szerintünk miért érdemes behelyezni azokat a lejátszóba.
Kitől? Ali Renault
Miért? A lassú és középtempós, szintetizátorok dominálta dzsemeket nagy magabiztossággal szállító angol producer egy hete a berlini Sameheads-ben játszotta le ezt a három órát, ami a maga italós, büszkéndiszkós aromáival a csipáját nyitogató tavasz egyik kedvenc koktélja lehet.
Kitől? Intergalactic Gary
Miért? A holland szcéna egyik atyja, akinek három évtizedes pályafutásáért lassan már egy szobor járna. Nem véletlenül nem esett még ki a pixisből, folyamatos ébersége és a legizgalmasabb analóg tánczenék levadászásának mániákus igénye ebben a nem rövid savas-mély mixben is lépten-nyomon visszaköszön.
Kitől? Levon Vincent
Miért? Mert az Inner City 1989-es himnuszának, a pophouse Good Life-nak valami egészen borult jazz változatával indít. Aztán pedig élvezetes előadás következik a groove-ok működéséről, elegáns, okos formátumban.
Kitől? Mama Snake (nyitóképünkön)
Miért? Mert a türelmetleneknek csak a hetedik percig kell várniuk (a keménységre vágyóknak meg a harmincadikig), hogy a koppenhágai Apeiron Crew lány-DJ-csapat alaptagja újfent kinyújtson egy csokorra valót abból az elektró-technó-trance háromszögből, ahol a legotthonosabban mozog.
Kitől? VTSS
Miért? Mert nem száradhat a lelkünkön, hogy nem adunk valami karcolós táplálékot a technóra éhezőknek. És akkor már legyen a séf olyasvalaki, akinek a játéka a Discwoman-esek szerint démoni, Héctor Oaks pedig simán csak “veszélyes cybertechnónak” nevezi azt, amiben a lengyel származású VTSS utazik. Itt sem kell sokat malmozni a hentelésig, mondjuk csak negyed órát, aztán jön az, amit nyers, rongyoló energiának szoktak hívni.
Kellemes pénteket, szép szombatot, üdén lejövős vasárnapot!