Jeff Mills lett a német Jil Sander divatmárka arca, és videóban filozofál is nekünk
A Detroit techno második hullámának legismertebb alakja (akivel pár éve mi is készítettünk interjút budapesti koncertje előtt) összedolgozott a Jil Sanderrel annak 2023-as őszi/téli kampányához, amiből egy rövid videó is kikerekedett. A Manchesterben forgatott anyagban Jeff Mills a 90-es évek közepéről és a zene, valamint a divat optimizmusáról beszél.
“Ahogy a zene elkezdett érdekelni, úgy kúszott be mellé a divat is. Meg akartam érteni azokat, akik arra szakosodtak, hogy az emberek milyen különböző módokon jelenhetnek meg a viselendő dolgokkal, és ezen keresztül elgondolkodjanak a társadalomról és annak irányairól. Zenészként én is ugyanilyen témákon töprenghetek: az árnyalatokon, a színeken, a textúrákon” – mondja többek között az úttörő úr.
Itt lehet megtekinteni a képsorokat és meghallgatni a gondolatfutamot:
Ami magát a kollekciót illeti, arról Lucie és Luke Meier kreatív igazgatók azt mondják, az “műfajokat ütköztet: az információcsere, a nyitottság és a kereszteződés iránti vágyunk tükröződése, hogy egyesítsük a női és férfi ruhatárak archetípusait, hogy az önkifejezés valódi terét teremtsük meg”.
itt pedig tovább TECHNO X FASHION témáink:
Published October 23, 2023.
Follow 4 Follow 4 Follow: